Selasa, 10 Desember 2013

Vicks Baby Balsam

Vicks Baby Balsam, containing aloe extract and fragrances of eucalyptus, rosemary and lavender, combined with your loving touch, is perfect to calm, soothe and relax your baby. Now you and your baby can rest easy with the soothing comfort of Vicks Baby Balsam.

^Designed for babies
^Specially developed for your baby in association with baby and skin experts.
^Dermatologically tested.
^Is suitable for babies from 3 months to 5 years.
^Create a night time bonding ritual
^Research shows that a mother's touch has a profound effect on infant development. A small massage each day helps your baby become calmer, happier and less anxious.

Spesifikasi:
* Bisa digunakan untuk bayi usia 3 bulan hingga 5 tahun
* Melegakan batuk, pilek, kembung dan rasa tidak nyaman pada bayi dan anak
* Usapkan pada leher, dada, dan punggung
* Formulanya khusus untuk bayi, harum dan tidak pedas
* Mengandung eucalyptus, aloe vera, dan wewangian rosemary & lavender
* Produk import, original dan terjamin

Isi: 50gr

Rp 70.000

Pemesanan hubungi zilah
sms/whatsapp 0857 1515 7557
pin bb 2B27735E

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Mengenai Saya

Foto saya
Saya seorang ibu rumah tangga. Selain mengurus anak dan rumah tangga, Saya juga owner "Toko Sprei Waterproof Zilah" dan "Rumah sprei jakarta" Hub saya di : Sms/whatsapp/line/telegram 085283386280